6 tipov, ako zvýšiť návštevnosť firemnej Facebook stránky

Napriek rastúcim kontroverziám o súkromí zostáva Facebook stále gigantom sociálnych médií. Znamená to, že ešte stále nie je neskoro na to, aby ste z firemného profilu spravili komunitu, ktorá vám bude generovať príjmy.
Facebook neustále zavádza nové nástroje, ktoré môžu pomôcť pri pochopení vášho trhu a pri oslovení publika. Prinášame 6 tipov, ako zvýšiť návštevnosť vašej firemnej stránky.

1. Pozvite svojich priateľov

Prvých sledovateľov získate tým, že pozvete svojich priateľov, aby dali like na vašu business stránku. Facebook umožňuje maximalizovať svojich priateľov na 5000. Povedzme, že 5-10% oslovených aj urobí tú konverziu a označí stránku ako „Páči sa mi to“. Takto viete získať 250-500 sledovateľov.

Nedávne zmeny v newsfeede uprednostňujú obsah rodiny a priateľov. Ak budú zdieľať vaše príspevky, získate sledovateľov aj za hranice priateľov vašich priateľov.

2. Využite Facebook Page Insights

Pomocou tohto nástroja sa dozviete veľa zaujímavých informácií o trhu na Facebooku. Poskytuje cenné informácie v prípade, že sa chcete porovnať s konkurenciou. V začiatkoch je potrebné inšpirovať sa, zistiť, čo konkurenčné stránky robia, ako to robia či ako často. Nástroj vám poskytne aj demografické informácie o publiku alebo prehľad dosahu vašich príspevkov.

3. Spusťte cielené reklamy a boostujte príspevky

Výskum od Facebooku zistil, že pokiaľ využijete sekvenčné reklamy (jedna vychádza postupne z druhej) na rovnaké cieľové publikum, zvýši sa aj miera konverzie. Výhodou je, že reklama sa zobrazí tým ľudom, ktorí hľadajú to, čo ponúkate. Prezrite si svoje štatistiky publika a nájdite príspevok, ktorý na vašich sledovateľov funguje dobre. Tento príspevok propagujte prostredníctvom kampane zacielenej na podobných užívateľov, ktorí vás ešte nesledujú.

4. Zverejňujte kvalitný a relevantný obsah

Ak chcete svoju komunitu zmobilizovať, publikujte relevantný obsah, ktorý je možné zdieľať. Výskumy hovoria, že spoločnosť by mala na Facebooku publikovať aspoň raz denne, vrátane opätovného zdieľania príspevkov. My v TOMARCO sme marketing začali budovať len prednedávnom, preto zatiaľ pridávame 2-3 príspevky týždenne 🙂

5. Usporiadajte súťaž

Zvýšená aktivita fanúšikov na vašej stránke ju dostane pred širšie publikum, čo zvýši návštevnosť stránky. Predmetom súťaže môže byť zľava na produkt alebo získanie darčekovej poukážky, čo úplne postačí na to, že ľudia budú nútení na vašej FB stránke konať. Dajte si však pozor na pravidlá takýchto súťaží. Je stanovené, čo môžete/nemôžete v súťažiach ponúkať.

6. Spolupracujte s inými spoločnosťami

Oslovte firmy, ktoré majú blízko k vášmu podnikaniu a máte rovnakú alebo podobnú cieľovú skupinu. Navrhnite im spoluprácu, zdieľajte si vzájomne príspevky, komentujte, spoločne usporiadajte súťaž alebo online webinár, na ktorý poskytnete sledovateľom voľný prístup. Je podstatné ukázať interakciu medzi firmami.

Nezabúdajte na kampane. Potrebujete ich pravidelne optimalizovať, čítať dáta a vedieť vyvodiť závery, čo by mohlo stránke ďalej napomôcť. Všetko je o neustálom zlepšovaní. Čím skôr dosiahnete peak kampane, tým väčší vplyv budú mať vaše budúce kampane na nárast publika a príjmov.

Pridajte Komentár

Nákupný košík