daniel vycha

Daniel Výcha – AI copywriterov len tak skoro nenahradí

Hosťom je Daniel Výcha zo spoločnosti Coolwriters. V tejto epizóde nášho podcastu privítame Daniela Výchu, zakladateľa a majiteľa renomovanej copywriterskej agentúry CoolWriters, ktorý sa s nami podelí o svoju profesionálnu cestu od prvých krokov v autodoprave až po vedenie úspešnej copywriterskej agentúry. Rozoberieme, ako Daniel prekonal začiatočné výzvy, vrátane neúspešných pokusov o získanie brigády, až …

Daniel Výcha – AI copywriterov len tak skoro nenahradí Čítať ďalej »

email marketing

Ako zvýšiť angažovanosť zákazníka cez e-mail marketing

Email sa stále považuje za jednu z najefektívnejších metód komunikácie so zákazníkmi. S email marketingom máte možnosť osloviť svoje publikum a udržať s nimi dlhodobý osobný vzťah. Čo je email marketing? V skratke, ide o doručovanie relevantných informácií, ponúk, noviniek alebo iných obsahových prvkov priamo do emailov príjemcov. Cieľom je budovať vzťahy so zákazníkmi, zvyšovať …

Ako zvýšiť angažovanosť zákazníka cez e-mail marketing Čítať ďalej »

ppc

4 dôvody, prečo zákazník nenakúpi, aj keď ho zaujala vaša PPC reklama

Vytvorenie pútavého textu pre PPC reklamu nie je všetko. Do získania nových objednávok máte ešte ďaleko. Reklama síce má zákazníka zaujať, no presvedčiť ho musí web. Existuje mnoho faktorov, ktoré môžu odradiť návštevníka a prekážať mu v nákupe. Preto by ste mali vedieť, čo na stránke treba zlepšiť, aby sa z návštevníka stal zákazník. Čím …

4 dôvody, prečo zákazník nenakúpi, aj keď ho zaujala vaša PPC reklama Čítať ďalej »

ppc novinky

PPC novinky, o ktorých musíte vedieť

Novinky a trendy v oblasti PPC reklám sa rýchlo menia a vyvíjajú. V našom blogu vám prinášame najnovšie informácie a zmeny, ktoré vám pomôžu využiť tieto novinky na maximum. Poďme na to! Nové rozhranie Google experimentuje s dvoma novými variantmi navigácie – jedno/dvojúrovňovým. Cieľom má byť zlúčenie horného a ľavého menu (vrátane fakturácie, konverzií…) do …

PPC novinky, o ktorých musíte vedieť Čítať ďalej »

neuromarketing

Objavte tajomstvo neuromarketingu a využite jeho potenciál naplno

Tento článok bude trochu z iného súdka. Nepôjde o tradičný marketing, ale o novodobý fenomén, ktorý postupne naberá na intenzite. Za rozhodnutím kúpiť si produkt stojí väčšinou naše podvedomie. Marketéri sa snažia zapôsobiť na spotrebiteľov cez emócie a vyvolať tak túžbu po nákupe. Prečo neuromarketing vznikol a ako ho môžete využiť? Čítajte ďalej a dozviete …

Objavte tajomstvo neuromarketingu a využite jeho potenciál naplno Čítať ďalej »

PPC audit

Checklist PPC auditu – čo potrebujete skontrolovať?

Pravidelný audit PPC reklám je pre zákazníka nevyhnutný. Ako PPC špecialista sa musíte uistiť, že z reklám dostávate maximum. Ak nie, je potrebné vykonať PPC audit, čím dokážete zistiť medzery a zvýšiť tak návratnosť investícií (ROI). Čo je PPC audit? Online marketéri by mali maximalizovať efektivitu marketingových kampaní. PPC audit s tým vie pomôcť. Pomocou …

Checklist PPC auditu – čo potrebujete skontrolovať? Čítať ďalej »

eps8 blog

Unikátny pohľad na firmu cez finančnú diagnostiku

V tomto diele podcastu sme si pozvali hosťa Jána Horníka, ktorý má bohaté skúsenosti s finančnými analýzami podnikov. Priblížili sme finančnú analýzu tak, aby podnikatelia pochopili jej dôležitosť a rozprávali sme sa o tom, ako môže pomôcť podniku zlepšiť jeho finančnú situáciu a rast.

tiktok music

Používate najnovšie zvuky na TikToku? Možno porušujete autorské práva

TikTok je platforma, na ktorú zavítal snáď každý. Bavia nás videá s tanečnými pohybmi a vtipnými situáciami. Hlavnou súčasťou úspešných videí je hudba. Zamysleli ste sa nad tým, či ju môžete použiť vo svojich videách? Nevzťahujú sa na ňu autorské práva? Čo je Commercial Music Library? Commercial Music Library je knižnica skladieb na TikToku, odkiaľ …

Používate najnovšie zvuky na TikToku? Možno porušujete autorské práva Čítať ďalej »

Peter Štaffen

Peter Štaffen v podcaste o dekoratívnych omietkach

V podcaste sme sa porozprávali s Petrom Štaffenom. Môžete ho poznať zo sociálnych sietí, alebo z jeho webu aj ako Dr. Dekor. Peťo sa vydal na cestu podnikania po tom, ako sa pustil do prerábky bytu, kedy našiel dieru na trhu. Vypočujte si, aké boli jeho začiatky a aké má vízie do budúcnosti.

SEO

Kvalitné SEO vás môže dostať na prvé priečky vo vyhľadávaní. Ako ho vylepšiť?

Áno, kvalitný web vás môže dostať priamo k zákazníkom. Dobrý webdizajn ma pozitívny vplyv na SEO (optimalizáciu pre vyhľadávače). Prvý organický výsledok vo vyhľadávaní Google má podľa novo zverejnenej štúdie priemernú mieru prekliknutia 28,5 %. Po prvej pozícii prudko klesá, pričom druhá a tretia pozícia majú mieru prekliknutia 15 % a 11 %. Nie je …

Kvalitné SEO vás môže dostať na prvé priečky vo vyhľadávaní. Ako ho vylepšiť? Čítať ďalej »

Nákupný košík
Návrat hore