Zvýšte svoje predaje. Originálny Instagram dokáže pomôcť.

Instagram už dávno nie je len o zverejňovaní fotiek dezertov a jedál. Firmy využívajú obsahový marketing zameraný na imidž, aby prilákali nových zákazníkov a sledovateľov. Len „byť“ na Instagrame nepostačí.

Ako firma potrebujete v prvom rade prepnúť svoj profil na firemný. Musíte predsa testovať príspevky a oťukávať si sledovateľov. Nastavením svojho profilu na firemný získate prístup k analytikám a budete vedieť, ktorý príspevok je najaktívnejší.
Odsledujte, či je to spôsobené tým, o čom príspevok je, výzvou na akciu alebo len dobrým načasovaním. Vďaka firemnému profilu budete vedieť, kedy sú vaši sledovatelia online a zodpovie otázku, v aký deň, o akom čase je najefektívnejšie uverejňovať príspevky.

instagram

A teraz bokom od výhod a analytík firemného profilu. Treba ho najskôr obohatiť! Kladiete si otázku, ako vyniknúť na Instagrame? Tu sú odpovede ?

1. Uverejňujte pravidelne

Vašou úlohou je ukázať, že tu zostanete a budete verní svojmu publiku. Existujú podniky, ktoré uverejňujú príspevky každý deň, stále s novými grafikami a ponukami. Nemusíte to robiť takto. Stačí aj uverejnenie príspevku 2-3 krát do týždňa. Sledovatelia si na to časom zvyknú a niektorí si môžu na nové príspevky a stories zapnúť aj upozornenia.

2. Premyslite si obsah

Čo bude pre vaše publikum lákavé? Z čoho budú mať úžitok? Dajte svojim príspevkom niečo, na čo sa sledovatelia môžu tešiť. Poskytnite im napríklad triky, návody, ako si uľahčiť každodennú prácu, alebo ako zlepšiť svoj time management. Stories využite na kladenie otázok a vzájomnú interakciu.

originalny instagram

3. Zdieľajte kvalitné fotografie

Živosť vašich fotografií je jedným z vecí, vďaka ktorým vynikáte. Zaostrujte objekty na fotografiách, nezapratávajte pozadie zbytočnosťami. Prejdite do editora fotografií a vylepšite farby, kontrast, jas a ostrosť. Fotografia sa zmení takmer na nepoznanie.

4. Používajte hashtagy

Hashtagy sú kľúčom k zobrazovaniu sa vo vyhľadávaniach. Takto viete nielen získať nových sledovateľov, ale aj udržať si existujúcich. Zamyslite sa nad tým, čo by mohli ľudia hľadať v spojitosti s vaším obsahom a pridajte ďalšie hashtagy. Jeden z nich by mal obsahovať názov vašej firmy a potom to, čomu sa venujete.

5. Optimalizujte bio

Nešetrite na svojom instagramovom životopise. Pod profilovú fotku zaveste stručné informácie, čo robíte, prečo, pre koho a podľa vášho uváženia aj slogan. Ak využívate hashtag na odlíšenie určitého typu príspevkov, pokojne ho sem umiestnite. Publikum ho bude mať stále na očiach a môže sa prihlásiť na jeho odber. Určite nezabudnite na odkaz na váš web s výzvou na akciu.

6. Využite lákavé výzvy na akciu

Uistite sa, že každým príspevkom požadujete od sledovateľov akciu. Či už je to prečítanie si článku na vašom blogu, vyskúšanie funkcií nového produktu, zdieľanie s priateľmi, komentovanie, like, follow, čokoľvek.

7. Nekomentujte automaticky

Niektoré firmy používajú automatické komentáre alebo uverejňujú rovnaký komentár na stovky rôznych profilov. Prečo? Aby sa rýchlo dostali do kontaktu alebo nejakej interakcie. Nerobte to.
Zmysel sociálnych sietí spočíva v interakcii, v spontánnosti a skutočnosti. Uverejňujte preto so zámerom, komentujte so záujmom a odpovedajte úprimne.

instagram

8. Investujte do PPC

Vyskúšajte propagáciu na Instagrame. Hlavne, ak ste tam noví a nemáte základňu fanúšikov. Reklama vám umožňujte vytvárať sponzorované príspevky, ktoré sa zobrazia vašej cieľovej skupine. Efektívne je využiť obrázkové alebo video reklamy a začať môžete už s malým rozpočtom.

Podniky kedysi bojovali o miesto v nákupných centrách, no dnes je tým nákupným centrom Instagram. Zapojenie sociálnych médií nie je len doplnkom k vašej marketingovej stratégii, je to záväzok. A prináša veľké výsledky.

Máte záujem o komplexné marketingové služby alebo o správu sociálnych sietí? Kontaktujte nás.

Prihláste sa na odber noviniek

Každý mesiac pripravujeme množstvo zaujímavých článkov, ktoré môžu posunúť vaše online podnikanie vpred.

HostCreators - Webhosting, Hosting, Registrácia domén